Autor |
Wiadomość |
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 17:02, 02 Maj 2006 |
|
Już nie wiem co się dzieje w silniku na zakrętach zapala się ciśnienie oleju, boje sie że jeszcze jeden KJS i silnik stanie, bo jest tam narażony na dugie zakręty i solidne traktowanie, czego może być to wina??? Miał już ktoś taki problem?? Silnik jest po kapitalce jakieś 10 000km panewki korbowodowe były nowe założone, a główne były ok. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 17:24, 02 Maj 2006 |
|
Nie panikuj.
To normalka.Przerób miche olejową,tylko niewiem jak
Podobno jakąś blache trzeba wmontowac.
Przy mocnych winklach bedzie sie palic kontrolka,bo olej ucieka spod ssaka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Wto 18:32, 02 Maj 2006 |
|
No w środek michy sie wspawuje blache i wtedy olej tak nie zapierdziela po misce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 18:54, 02 Maj 2006 |
|
Nom tak przypuszczałem że to olej spiernicza na zakrętach, ale wkórza mnie to bo ostatnio na KJS'ie zamiast patrzyć na droge to ja patrzyłem na te zasrane kontrolki, bo mi jeszcze alternator nawalił i mruga kontrolka, na desce rozdzielczej mam dyskotekę. A może ktoś wie czy szybko panewki tak wykończe?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 19:41, 02 Maj 2006 |
|
Eeeeeeeeeeee tam panewki zostaw w spokoju.
Micha i nic poza tym,dlatego ci ciśnienie spierdziela.
Takie są skutki rajdowania
Tzn ostrych winkli... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zwierzak
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Wto 21:06, 02 Maj 2006 |
|
Kris26 napisał: |
Nom tak przypuszczałem że to olej spiernicza na zakrętach, ale wkórza mnie to bo ostatnio na KJS'ie zamiast patrzyć na droge to ja patrzyłem na te zasrane kontrolki, bo mi jeszcze alternator nawalił i mruga kontrolka, na desce rozdzielczej mam dyskotekę. A może ktoś wie czy szybko panewki tak wykończe?? |
Nie zajedziesz bo zanim ci sie zapali kontrolka to pompa podawała olej wiec panewki sa nasmarowane ale tez jak za długo pompa nie poda oleju wiadomo najpierw złapie temperature a potem bedzie ameno. Aha jak ci sie zapala ciśnienie to zapewne klawiatura troche ci głośniej gra z tym lepiej uważać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolarz
Future Member
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.
|
Wysłany:
Wto 21:20, 02 Maj 2006 |
|
sprawdz poziom oleju { jest mało } |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 21:49, 02 Maj 2006 |
|
kurcze leje go ponad stan żeby troche później sie zapalało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 21:53, 02 Maj 2006 |
|
Olej spier.... spod ssaka i tyle.
Przerób miche jeśli jezdzisz rajdowo.Panewki dadzą rade tylko miche przerób. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolarz
Future Member
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.
|
Wysłany:
Czw 17:12, 04 Maj 2006 |
|
Kris26 napisał: |
kurcze leje go ponad stan żeby troche później sie zapalało |
a moze ci padł czujnik oleju albo masz smok na pompie brudny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|