Autor |
Wiadomość |
SchATTen
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Czerna
|
Wysłany:
Sob 18:47, 13 Maj 2006 |
|
jestem tu nowy i mam pytanie... Jak tanio zwiększyć moc w maluszku?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
--scandaL--
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany:
Sob 18:57, 13 Maj 2006 |
|
po co dwa takie same tematy????
poczytaj tu [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 19:05, 13 Maj 2006 |
|
i tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Mógłbyś pogooglować najpierw, a nie idziesz na łatwizne Tanio się nie da.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
--scandaL--
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany:
Sob 19:24, 13 Maj 2006 |
|
o dokladnie, zgadzam sie z JacQ'em w obu kwestiach:
1. na stronie Porthosa jak dobrze poszukasz to znajdziesz dokladne modyfikacje + ceny (EDIT: moze byc to ciezko znalezc, dlatego pomoge [link widoczny dla zalogowanych])
2. szukaj wpierw, potem pytaj
pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 0:58, 14 Maj 2006 |
|
Oj tam gadacie Przeczytac to każdy umie, ale żeby zrobić coś samemu to nie ma chętnych Kolega chciał porad a wy mu tu już pyskujecie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Nie 17:40, 14 Maj 2006 |
|
Panowie podepne sie pod ten temat bo mi sie szukać nie chce ani nowego zakładać... czy na głowicy planowanej około 2mm na serii wałku ( no chyba ze sie uda przekonac fundatora na 385) odczuje róznice w dynamice ?? mylse nawet o 2.5mm ale nie wiem jak sie to przy serii zachowywać będe.. Pytam bo mam główke do zmiany to mozna by cos pomodzić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Nie 17:53, 14 Maj 2006 |
|
no to jak juz kolega wyzej sie pyta to i ja sie coś spytam co będzie z takiej przeróbki :
-dolot wycięte całe dno zpod filtra i na tym bezpośrednio coś w rodzaju strumiennicy rallycrosowej
-2 gażniki maluchowskie podłączone na jednym kolektorze pod jeden kanał w głowicy (mocno poszerzony), dodatkowy zbiorniczek zwiększajacy pojemność kanału dolotowego
-w głowicy poszerzone kanały dolotowe (górnia cześc dość derastycznie ),poszerzone kanały wylotowe i wypolerowane , wypolerowane zawory i delikatnie zmieniony ich kształt , wypolerowana komora spalania i wybrane brzegi przy zaworach dolotowych , splanowana 2,5-3 mm
-wałek rożrządu 385 albo 555
-wydech michale twin (dwórórka)TS |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Nie 19:00, 14 Maj 2006 |
|
ja mam pytanie do porthosa z cennika twoich modyfikacji silnika wersja II bez+ ile daje mocy??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 10:32, 15 Maj 2006 |
|
Qulek czuć różnice Tylko dodaj jeszcze do tego lekkie koło i dobrze zrobiony gaźnik |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wadamas
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódzkie
|
Wysłany:
Pon 12:16, 15 Maj 2006 |
|
Nikita napisał: |
ja mam pytanie do porthosa z cennika twoich modyfikacji silnika wersja II bez+ ile daje mocy??? |
wlasnie ile konikow i jakie osiagi sa?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 16:36, 15 Maj 2006 |
|
to ja mam pytanko ile koników może mić malacz ze splanowaną główką o 1,5mm i stoczonym kołem o 5 mm ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 17:05, 15 Maj 2006 |
|
Stoczone koło nie ma nic wspólnego ze wzrostem mocy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pon 17:15, 15 Maj 2006 |
|
Stoczone koło ma wpływ tylko na wkręcanie sie silnika na obroty tak ?? Pytam bo szczerze nie wiem Kjub to spoko że bedzie czuć różnice bo mysle ze jak robic to chociaż jakies mody przeprowadzić.. gazior zrobi mi kumpel wiec luz jeszcze tatusia (sponsora) na wałek nakrece i mysle ze bedzie jakos jeździł ten mój złom:)) potem czas na glebe ale to juz sobie załatwie kontakt do goscia co w ck może to zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 18:58, 15 Maj 2006 |
|
no dobra koło nie wpływa ale plan główki raczej tak to o ile wzrośnie przy 1,5 -1,8 mm ???????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziki
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zgierz
|
Wysłany:
Pon 19:29, 15 Maj 2006 |
|
Najtańszym kosztem to można podkręcić gaźnik i przerobić dolot powietrza, ale ogromnych różnic nie bedzie. Dużo lepszy efekt da splanowanie głowicy o 1mm nawet. Tylko z planowaniem trza uważac. Nie ma sesnu doprężać silnika jak jest słaba kompresja na tłokach przez zuzyte pierścienie, bo wtedy silniczek szybko osłabnie. To samo tyczy sie szczelności zaworów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|