Autor |
Wiadomość |
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 13:34, 01 Lip 2006 |
|
chyba mechanika ale tyklko do przodu lub do tyłu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Sob 15:05, 01 Lip 2006 |
|
mechanicznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Sob 23:00, 01 Lip 2006 |
|
Enten napisał: |
Jak jest sterowana skrzynia w motorze? Mechanika czy elektronika? |
Mechanika i to pierwsza klasa, w motocyklach jest kłowa przekladnia, wielotarczowe sprzęgło zanurzone w oleju itd. To co najlepsze w supersamochodach jest w najprostrzym motocyklu/motorynce.
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Sob 23:03, 01 Lip 2006 |
|
fajnie fajnie....
ale czy skrzynia z kaszlaka wytrzyma takie obroty??
malec ma 6-7 tys. a w ścigaczu jest ze 12 tys.
To 2x więcej........ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 23:13, 01 Lip 2006 |
|
jezelieli były by dwie skrzynki
czyli od motoru ktoea przekazywała by obroty na skrzynie od malara i dopiero na koła to bez najmnieszego problemu powina wytrzymac
albo
silnikze skrzynia umiescic centralnie bardziej po prawej stronie zrobic os bez mechanizmu roznicowego i naped na łancuch (cos jak w quadach)
tylko ciekawe czy by skrecał
a jaknie to był by pierwszy maluch przygotowany do driftu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jozekrj dnia Sob 23:19, 01 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Sob 23:18, 01 Lip 2006 |
|
a no tak......
racja..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 0:14, 02 Lip 2006 |
|
e tam nie pierwszy :]
na starym foruk ktoś pisał że ma zblokowany dyfer |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 0:25, 02 Lip 2006 |
|
tylko jak to zabieraki wytrzymają.
Na szuterku to jeszcze jeszcze....
Ale na asfalcie to troche nie bardzo......
Trzeba by do hurtowni pocinać i kupić zgrzewke zabieraków i przegubów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Nie 11:13, 02 Lip 2006 |
|
Lisu napisał: |
ale czy skrzynia z kaszlaka wytrzyma takie obroty??
malec ma 6-7 tys. a w ścigaczu jest ze 12 tys.
To 2x więcej........ |
gdybam... ale raczej nie. przy takich prędkościach obrotowych skrzynia nagrzewałaby się to strasznych temperatur. metal ma to do siebie że się rozszerza, skrzynia by sie zatarła.
Zuraw w swoim 1.2 mial taki problem (co prawda nie do samego zatarcia ale sie kleszczyła), a jego silnik nie krecił az tak wysoko.
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 11:28, 02 Lip 2006 |
|
Uff... jakie szczęście, że do skrzyni od CC 700 wsadzę silnik 1.1 od sejo i będzie (mam nadzieję) gites przecinak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Nie 17:27, 02 Lip 2006 |
|
qdlaty kolega miał problem taki w 650 ze skrzynia sie kleszczyła
wodziki miały kolor fioletowy
jezeli były by 2 skrzynie to obroty na skrzyni maluchowkiej były by mniejsze niz silnika no chyba albo wyrzsze zalezy od biegu wrzuconego w skrzyni z motoru
np: na 1 były by mniejsze niz silnika a na 5 wieksze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 16:59, 03 Lip 2006 |
|
A czy do swapa z silnikiem cc 900 trzeba toczyć tulejką wał - wałek sprzęgłowy ???? (to ta którą sie wsadza w wał korbowy)
Oczywiście skrzynia biegów bedzie seryjna maluchowska. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Porthos
"prawie" admin :-)
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
Wysłany:
Pon 19:37, 03 Lip 2006 |
|
Lisu napisał: |
A czy do swapa z silnikiem cc 900 trzeba toczyć tulejką wał - wałek sprzęgłowy ???? |
tak potrzeba.
pzd. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Wto 1:41, 04 Lip 2006 |
|
Pytanko 'w temat'
Czy silnik od Fiata 127 podchodzi bez flanszy pod skrzynię od malca? Coś takiego zasłyszałem a nie lubię żyć na domysłach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Wto 15:58, 04 Lip 2006 |
|
nie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|