Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Enten
Future Member



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock

PostWysłany: Wto 19:46, 13 Cze 2006

Witam!

Chciałbym zapytać Was jak się mają żywoty swapów.

Zastanawiam się cały czas nad swapowaniem.

Buda: obspawana buda od Bisa.
Cel swapa: karcenie innych na światłach
Skrzynia: z półosiami od CC 700
Żadnej jazdy bokiem. Typowy cywil. Bąki też mnie nie kręcą Shocked

Jak się może mieć taka buda z klatką (i bez klatki) z silnikami 900 i 1.1 z SC w eksploatacji przez 5 lat?

Chciałbym jeszcze pojeździć nim minimum 5 lat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:10, 13 Cze 2006

Z kaltką na pewno będzie sztywniejsza buda a co za tym idzie wytrzyma dłużej i więcej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RedSn@ke




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:53, 13 Cze 2006

wytrzyma tyle co 650 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:48, 13 Cze 2006

buda obspawana z klatką wytrzyma, gorzej ze skrzynka biegow, ponoc cc/bis maja mocniejsze skrzynki ale i tak padają w swapach, frajda co niemiara ze swapem ale kupa roboty i potem walka ze skrzynia bo sie bedzie czesto konczyc, jedyna metoda to central.
sam sie nad tym zastanawialem ale ostatnio zajechalem moja skrzynie na silniku 650 fakt ze to nie swap ale moja machina jest naprawde mocna, gdy kolega mnie holował z tuningowiska to sobie wszystko przemyslalem i daruje sobie swapa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WitchDog
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:45, 14 Cze 2006

Nie jestm zbytni kompetentny w tej kwestji, ale moj znoajomy mial chyba pol toku 1.1 w malcu, nie wytrzymala skrzynia i zawieszenie, silnik byl dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Śro 13:33, 14 Cze 2006

Witam, wytrzymałość SWAPa jest wprost proporcjonalna do starannosci wykonania Razz !!
SWAPy z silnikiem 900 nawet kreconym, dają rade, ale znam tez ludzi ktorzy mieli silniki 1,2 załozone i zblokowane z seryjna skrzynka i nic sie nie dzialo...
osobiscie polecam skrzynke z bisa- dzieki dłuzszym przełozeniom i mocnym poduchom mozna ja lepiej wykorzystac w SWAPIE, nie trzeba przy tym nic przerabiac,
optymalna bylaby skrzynka cc700 ale jest z nia duzo roboty, a i predkosciomierza nie bedziesz miał, za to zsynchronizowane wszystrkie biegi...
Oczywiscie najlepiej bedzie dla skrzyni biegów i zabierakow jesli przy starcie najpierw lekko go kulniesz a dopiero potem pełny but,

nalezy tez dopracowac układ chłodzenia, no i sam silnik - jesli jest to gaznik to troche trzeba sie z nim bardziej zapoznac, wtrysk jest bardziej wygodny w uzytkowaniu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bolo71
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:27, 18 Cze 2006

Przylacze sie do tematu. Powiedzcie jakie silniki najlepiej sie sprawuja. Lepsze sa z gaznikiem czy wtryskiem? Jaka chlodnice najlepiej zastosowac?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Nie 21:44, 18 Cze 2006

jasen że wtrysk jest lepszy
żadnego babrania z regulowaniem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 0:52, 19 Cze 2006

Tylko koszty naprawy są duuużo większe Smile Na gaźniku nie masz problemów z elekryką, która może zrobić wielki chaos Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 1:25, 19 Cze 2006

Co fakt to fakt, osobiscie wole tylko i wyłącznie gaźnik, no chyba że miałby to być Diesel, to już inna historia, staranność wykonania to sprzwa priorytetowa, skrzynia z malucha, bisa czu CC700, jest dosć wytrzymała, jeżeli odpowiednio sie ja traktuje, przykładowo znam ludzi, którzy zajeździli skrzynie na 650 i to nie jedną, moja ma już na karku blisko 400tys,km i konca narazie nie widać, poza tym jezeli skrzynia sie skonczy to wypadało by ja rozebrac, a nie wymieniać całą, dla mnie to głupota i marnotrawienie części.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adams4891




Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: okolice Szczecina

PostWysłany: Wto 22:44, 20 Cze 2006

a co byście powiedzieli na skrzynia od garbusa a silnik od jakiegoś WV, połączone z przegubami od sc. Wiem że to w pewnym sensie zdrada, ale skrzynie maluchowskie (jak zresztą i silniki) nie są zbyt wytrzymałe. pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:58, 20 Cze 2006

wg mnie silnik z garbusow sa dosc słabe w porownaniu do uno/sc itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Śro 7:26, 21 Cze 2006

ale ten dźwięk Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:38, 21 Cze 2006

he he. w końcu bokser. jak w subaru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adams4891




Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: okolice Szczecina

PostWysłany: Śro 15:00, 21 Cze 2006

tak dzwięk niesamowity, ale ja bardziej myślałem o jakieś nowszej jednostce jestpare silników które podobno z niezbyt wielkim wysiłkiem można połączyć ze skrzynią od garbusa. Ale jak to upchnąć w maluchu? chyba kosztem siedzeń, wiem że to nie jest związane z tematem ale wiecie coś może o laminowaniu tzn. chce zbudować własne zderzaki do malucha i spojler dachowy, a także wnętrze, manual to zrobił zajeb.... moim zdaniem to najładniejszy maluch, a napewno najwięcej serca w niego włożono...... (jak ktoś nie widział polecam szukać, naprawdę warto) pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin