Autor |
Wiadomość |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Wto 19:46, 13 Cze 2006 |
|
Witam!
Chciałbym zapytać Was jak się mają żywoty swapów.
Zastanawiam się cały czas nad swapowaniem.
Buda: obspawana buda od Bisa.
Cel swapa: karcenie innych na światłach
Skrzynia: z półosiami od CC 700
Żadnej jazdy bokiem. Typowy cywil. Bąki też mnie nie kręcą
Jak się może mieć taka buda z klatką (i bez klatki) z silnikami 900 i 1.1 z SC w eksploatacji przez 5 lat?
Chciałbym jeszcze pojeździć nim minimum 5 lat. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 22:10, 13 Cze 2006 |
|
Z kaltką na pewno będzie sztywniejsza buda a co za tym idzie wytrzyma dłużej i więcej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 22:53, 13 Cze 2006 |
|
wytrzyma tyle co 650 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 23:48, 13 Cze 2006 |
|
buda obspawana z klatką wytrzyma, gorzej ze skrzynka biegow, ponoc cc/bis maja mocniejsze skrzynki ale i tak padają w swapach, frajda co niemiara ze swapem ale kupa roboty i potem walka ze skrzynia bo sie bedzie czesto konczyc, jedyna metoda to central.
sam sie nad tym zastanawialem ale ostatnio zajechalem moja skrzynie na silniku 650 fakt ze to nie swap ale moja machina jest naprawde mocna, gdy kolega mnie holował z tuningowiska to sobie wszystko przemyslalem i daruje sobie swapa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 11:45, 14 Cze 2006 |
|
Nie jestm zbytni kompetentny w tej kwestji, ale moj znoajomy mial chyba pol toku 1.1 w malcu, nie wytrzymala skrzynia i zawieszenie, silnik byl dobry. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Śro 13:33, 14 Cze 2006 |
|
Witam, wytrzymałość SWAPa jest wprost proporcjonalna do starannosci wykonania !!
SWAPy z silnikiem 900 nawet kreconym, dają rade, ale znam tez ludzi ktorzy mieli silniki 1,2 załozone i zblokowane z seryjna skrzynka i nic sie nie dzialo...
osobiscie polecam skrzynke z bisa- dzieki dłuzszym przełozeniom i mocnym poduchom mozna ja lepiej wykorzystac w SWAPIE, nie trzeba przy tym nic przerabiac,
optymalna bylaby skrzynka cc700 ale jest z nia duzo roboty, a i predkosciomierza nie bedziesz miał, za to zsynchronizowane wszystrkie biegi...
Oczywiscie najlepiej bedzie dla skrzyni biegów i zabierakow jesli przy starcie najpierw lekko go kulniesz a dopiero potem pełny but,
nalezy tez dopracowac układ chłodzenia, no i sam silnik - jesli jest to gaznik to troche trzeba sie z nim bardziej zapoznac, wtrysk jest bardziej wygodny w uzytkowaniu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bolo71
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 20:27, 18 Cze 2006 |
|
Przylacze sie do tematu. Powiedzcie jakie silniki najlepiej sie sprawuja. Lepsze sa z gaznikiem czy wtryskiem? Jaka chlodnice najlepiej zastosowac? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 21:44, 18 Cze 2006 |
|
jasen że wtrysk jest lepszy
żadnego babrania z regulowaniem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 0:52, 19 Cze 2006 |
|
Tylko koszty naprawy są duuużo większe Na gaźniku nie masz problemów z elekryką, która może zrobić wielki chaos |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 1:25, 19 Cze 2006 |
|
Co fakt to fakt, osobiscie wole tylko i wyłącznie gaźnik, no chyba że miałby to być Diesel, to już inna historia, staranność wykonania to sprzwa priorytetowa, skrzynia z malucha, bisa czu CC700, jest dosć wytrzymała, jeżeli odpowiednio sie ja traktuje, przykładowo znam ludzi, którzy zajeździli skrzynie na 650 i to nie jedną, moja ma już na karku blisko 400tys,km i konca narazie nie widać, poza tym jezeli skrzynia sie skonczy to wypadało by ja rozebrac, a nie wymieniać całą, dla mnie to głupota i marnotrawienie części. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adams4891
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany:
Wto 22:44, 20 Cze 2006 |
|
a co byście powiedzieli na skrzynia od garbusa a silnik od jakiegoś WV, połączone z przegubami od sc. Wiem że to w pewnym sensie zdrada, ale skrzynie maluchowskie (jak zresztą i silniki) nie są zbyt wytrzymałe. pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 23:58, 20 Cze 2006 |
|
wg mnie silnik z garbusow sa dosc słabe w porownaniu do uno/sc itp |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Śro 7:26, 21 Cze 2006 |
|
ale ten dźwięk |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 8:38, 21 Cze 2006 |
|
he he. w końcu bokser. jak w subaru. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adams4891
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany:
Śro 15:00, 21 Cze 2006 |
|
tak dzwięk niesamowity, ale ja bardziej myślałem o jakieś nowszej jednostce jestpare silników które podobno z niezbyt wielkim wysiłkiem można połączyć ze skrzynią od garbusa. Ale jak to upchnąć w maluchu? chyba kosztem siedzeń, wiem że to nie jest związane z tematem ale wiecie coś może o laminowaniu tzn. chce zbudować własne zderzaki do malucha i spojler dachowy, a także wnętrze, manual to zrobił zajeb.... moim zdaniem to najładniejszy maluch, a napewno najwięcej serca w niego włożono...... (jak ktoś nie widział polecam szukać, naprawdę warto) pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|