Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Stylistyka
Autor Wiadomość
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 10:35, 29 Kwi 2006

Ja mam całe auto pomalowane akrylem Smile W czerwcu idzie polerka na niego i właśnie będę robił jak mówiłem.
Powiem, że podczas malowania trzeba było zmatowić stary lakier, aby nowy dobrze złapał. Całe auto przeleciałem właśnie papierem wodnym 500 i aż mi się malować odechciało bo lakier takiego połysku nabrał Smile
Papierem wodnym dużo i długo w jednym miejscu się nie trze!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saskey




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Sob 11:06, 29 Kwi 2006

zawsze się matowi stary lakier, nie zależnie od typu lakieru Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 11:23, 29 Kwi 2006

Tylko różnica poleca na tym, że matowi się zwykłym grubym pierem a papierem 500-2500 i więcej się poleruje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saskey




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa Ursus

PostWysłany: Sob 11:46, 29 Kwi 2006

a tak tak :] zwracam honor :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:30, 29 Kwi 2006

G3 jest bardzo drogie, ale właśnie G3 używamy na serwisie w celu polerowania lakierów nowych samochodów na wydanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 13:52, 29 Kwi 2006

No drogie ale skuteczne jak cholera Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rybik




Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Czw 16:35, 20 Lip 2006

Witam!
To mój 1 post na tym forum. Przepraszam, że odświeżam ten stary temat ale czytając go natknąłem się na błedne informacje które mogą wywołać szkody u użytkowników.
Po pierwsze przy polerce starego zmatowaiłego lakieru nie przeciera się go najpierw papierem ściernym, choćby niewiadomo jak drobnym. Taki zabieg stosujemy tylko po położeniu nowego lakieru. Pastę jaką mogę polecić to G3 - droga ale bardzo dobra. Musimy jednak pamiętać, że ta pasta lubi "wodę" tzn aby poprawnie działała konieczne jest pokrapianie polerowanej powierzchni wodą np ze zraszacza do kwiatków Very Happy
Po drugie polerki z TESCO itp są gówno warte. Do G3 należy zakupić specjalną gąbkę (ok 20 zł - występują w różnych twardościach). Do polerki "renowacyjnej" najlepsza będzie biała. Gąbkę taką zakaładamy na szlifierkę kątową !!Koniecznie!! z regulacją obrotów. Obroty przy polerowaniu niskie - do 1800. Po zakończeniu polerowania należy całe auto umyć a następnie nałożyć mleczko nabłyszczające, które pozwoli pozbyć się "kółek i smug" widocznych po polerce.
Po tzrecie ktoś pisał tutaj, że ma widoczne przejścia pomiędzy starym a nowym lakierem. Jest to zjawisko normalne przy niewłaściwym przygotowaniu powierzchni. Lakier wokół powierzchni naprawianej należy najpierw przepolerować a później zmatowić p1200 choć są różne szkoły co do gradacji papieru. Po malowaniu mależy miejsce naprawiane + obrszar zmatowiony przematowić na tzw "szkło" p2000 potem p2500 i właśnie wtedy starać się zgubić linię łączenia lakierów. Potem cały element wypolerować.
Jeśli mielibyście jeszcze jakieś pytania to proszę pisać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korderr




Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 9:22, 15 Gru 2016

Ja już wolę do profesjonalnego lakiernika się udać zamiast samemu coś tam grzebać, wg mnie to jest lepsze rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zakazw




Dołączył: 31 Paź 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 14:55, 28 Lis 2018

Najpierw dobra pasta polerska, później glinka żeby usunąć wszystkie pozostałości i zabrudzenia i wosk. Polecam Pastę Clay Bar Pro i Wosk Golden Wax firmy PREMO. Sprzęt będzie jak nowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin