Autor |
Wiadomość |
Porthos
"prawie" admin :-)
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
Wysłany:
Śro 0:52, 05 Kwi 2006 |
|
Jak w temacie - szukam informacji o nich - ile było wersji ?
Wiem że była taka naprawde solidna i ciężka wersja... a była lekka ?
czy jest jakaś wersja bez miejsc na tylne lampy ?
Pomóżcie, chce się zorientować...bo chyba pozbędne sie obecnych zderzaków i będe chciał założyć P4 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 1:30, 05 Kwi 2006 |
|
Wersja jest z lampami i bez, z mocowaniem na lapke do rejestracji i nie, wtedy podswietlenie jest za zderzakiem na rusztowaniu na 2 zarowy. Cale P4 sa dosc zadkie, wiem po sobie bo poltora roku szukalem na wymiane bo sam mialem P4 z wycieciem robionym brzeszczotem. O lekkich nie slyszalem chyba takich nie ma. Sa takie z zajebistym mocowaniem pod plastikiem. Ma dobre wlasciwosci elastyczne. Mozno kiedys walnalem o sciane robiem i sie po prostu odbilem... a na zderzaku nie bylo sladu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 12:26, 05 Kwi 2006 |
|
Kjub ma tylny zderzak P4 bez miejsc na lampy do sprzedania, jakbyś chciał. Nie wiem za ile |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucas
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Przemyśl
|
Wysłany:
Śro 13:05, 05 Kwi 2006 |
|
WitchDog napisał: |
Wersja jest z lampami i bez, z mocowaniem na lapke do rejestracji i nie, wtedy podswietlenie jest za zderzakiem na rusztowaniu na 2 zarowy. Cale P4 sa dosc zadkie, wiem po sobie bo poltora roku szukalem na wymiane bo sam mialem P4 z wycieciem robionym brzeszczotem. O lekkich nie slyszalem chyba takich nie ma. Sa takie z zajebistym mocowaniem pod plastikiem. Ma dobre wlasciwosci elastyczne. Mozno kiedys walnalem o sciane robiem i sie po prostu odbilem... a na zderzaku nie bylo sladu. |
Z tym że P4 są solidne zgodzę się z pełnej rozciągłości. Kiedyś hamowałem malcem przed światłami i jakiś kretyn, jechał też malcem zrobił mi z dupy garaż. Myślałem że to już koniec i cały tył do roboty. Wychodzę na zewnątrz, patrzę maluch tego idioty z oderwanym zderzakiem ( FL-owski szeroki) i wgniecionym przednim pasem. A w moim boku, cóż prawie niewidoczne pęknięcie na P4 w okolicach podświetlenia tablicy rej. Jednym słowem są zajebiście wytrzymałe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Śro 13:40, 05 Kwi 2006 |
|
Dokładnie tak, zderzaki P4 sa bardzo solidne, tez miałem najechania na tyl i pod zderzakiem miałem chroma, chromik sie troche wygiął i uszkodziła sie belka, a na P4 nie bło znać śladu, oryginalne P4 można poznać po tym że na wewnetrznej stronie jest logo FIAT, na polskich tego nie było. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 15:17, 05 Kwi 2006 |
|
Dokladnie zapomnialem dodac ze sa z oznaczeniami i bez. Sam mam na przodzie nawet zmiejscem na małą rejestracje. Nie taka jak sa w Polsce. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|