Autor |
Wiadomość |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Śro 2:30, 07 Cze 2006 |
|
Witam!
Wczoraj nie spałem. Rano miałem położyć się spać ale przypomniałem sobie, że mam kolosa z zarządzania...
Dziś przez cały dzień nic nie jadłem tyle co w szkole widziałem jak kolega jadł kanapkę...
Jutro wieczorkiem po warzywniaku zamieszczę dokładny opis i więcej zdjęć. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enten dnia Nie 0:58, 11 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Śro 8:47, 07 Cze 2006 |
|
Dobrze bedzie jak moowwilem na spocie zebys zkrucil spojler z przodu to bedzie git i jeszcze pojdzie w dol |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 8:55, 07 Cze 2006 |
|
Od razu lepiej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Śro 11:52, 07 Cze 2006 |
|
Ekstra Ekstra ziomus !! ładdddddddnie siedzi !! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LyszyK
Future Member
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: DYNÓW
|
Wysłany:
Sob 15:25, 10 Cze 2006 |
|
Fajnie , fajnie sie teraz prezntuje ale moim zdaniem musisz jeszcze popracowac nad przodem
Ogólnie maluszek w deche |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 15:50, 10 Cze 2006 |
|
Cały tydzień mnie nie było choć byłem. Obiecana fotorelacja
Przed poniedziałkiem się zbierałem z klepaniem. Jakoś to szło ale o tym pisałem. Sobi duuużo mi pomógł
Poniedziałek:
Myślałem, że szybko skończę a... skończyłem o 7. rano Prawie nietrzeźwy z niewyspania pojechałem na uczelnię. Kolos z zarządzania?? Eee?? Zapomniałem... A z czym to się je? Zawias nieskończony.
Foto z nocnych prac:
Założony resor. Nadkola wymalowane farbą i zabezpieczone. Ranty czekają na tyśnięcie kolorem ale to przy blacharce klapy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podniesiony bok samochodu. Zachowanie przedniego zawieszenia na tylnim amorku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tył. Rozbrojone to wszystko...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tniemy sprężynki. UPS! Poleciała sznurówka...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wynik tylniego zawiasu
[link widoczny dla zalogowanych]
A może tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
A może też tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wieczorkiem wróciłem. Rano prosiłem tatę, żeby mi kupił gumki do amorków tylnych bo będe montował takie z przodu. Pokazywałem o co mi chodzi. Pochwalił za patent Kupił przednie................
Przyjechali Sobi i Wiśnia. Zobaczyli zawias. Sobi pozazdrościł, że ma wyżej a ja nie mogę mieć tak nisko i podmiana sprężyn z poldolota na serię maluchowską. Zwykły maluch? Łee....
Porównanie sprężyn. Niższa z poldolota.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tniemy sprężynki z malca
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamontowane
[link widoczny dla zalogowanych]
Jazda próbna. Wszystko gites. Zajedziemy na benzynerię po jakąś etylinkę do Maleństwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrażenia z jazdy? Nisko i miękko. Moim zdaniem resor sklepany na 9,5cm z dodatkowym piórem i sprężyny ścięte o jeden zwój to optymalne rozwiązanie między komfortem a prowadzeniem. Narazie bez przednich odbojów. Docelowo montaż ściętych. Tył bałwanki bez jednej bulwy.
W środę przeżyłem kolejne dwa kolosy. Wtorkowe zarządzanie zaliczone na 71/85. 3. wynik w grupie Środowe kolosy zaliczone. W czwartek zaliczona zerówka z socjologii. Ładnie. Nie spałem, uczę się i zaliczam. Kolos z makroekonomii? Niestety, poległem. Lipton ale poprawię
Aktualnie:
felgi 5" ET 29.
opony: przód 135/70, tył 165/65. całość kormoran impulser. (przewidywana zmiana, jakbym dorwał 145/60... <marzyciel>)
amorki: przód tył seria, tył Bis seria
Plany na 'najbliższe dni' blacharka czyli mody tylnej klapy i nadkoli. Przedni wlot cały czas bez wizji. Zupełnie usunąć czy jakieś mody? Praktyczne zastowanie utracił.
Sesja już zaczyna boleć i pocierpię... nie tylko ja...
Montaż silnika 899.
Moja wizja na tą sprawę. ZAprezentuję pewne wprowadzenie do tematu. Pomysły w pewnych momentach podparte logiką a nie wiedzą fachową. Proszę o rady i ew. sprostowanie
Aktualnie mam zamontowaną skrzynię i silnik od CC 700. Spalanie poniżej 5 litrów na 100 km po mieście. Czysta ekonomia. Tak to się 'zbiera', że seria maluch nie ma dużych problemów
Niezbyt częste dojazdy na uczelnię do Warszawy i jazda po mieście. Ruszanie spod świateł i 'blokowanie ruchu'. Łykam dopiero jak się rozpędzi
Co mi chodzi po głowie? Montaż 900 pod skrzynię od CC 700.
Chciałbym zamontować 900 i pogrzebać przy niej konkretnie. Sportowy wałek, doloty i wyloty. Plan głowicy i zamach.
Spalanie . Kwestia naniesienia mapy do komputera. Powiedzmy do 3500 obrotów silnik pracuje ekonomicznie a od tych powiedzmy 3500 obrotów robi się 'kranik' Jakie są koszta takiego programowania komputera? Czy ta myśl jest realna i poprawna w praktyce?
Skrzynia biegów od CC 700. Zamontowane półosie z CC. Zastosować zmiany spowodowane zmianą obrotów silnika z lewych na prawe (z silnika 700 na 900). Myślę, że 900 lepiej wykorzysta tą skrzynię niż maluchowską.
Chłodzenie.
Całość jak to w Bisie. Tylna chłodnica i z przodu nagrzewnica.
Jak ja bym to widział? Zostawiam tą chłodnicę. Z przodu montaż drugiej przez wcinkę do 'instalacji'. Chłodnicę np. z CC czy SC zamontować na dnie bagażnika na wypadek jakby Bisowska nie schłodziła cieczy. W dnie bagażnika wersja przelotowa. Czyli otwór wlotowy w przednim pasie, chłodnica i za nia otwór wylotowy w podłodze bagażnika. Moim zdaniem idealne rozwiązanie i całość będzie spełniała swoje zadanie.
Flansza. Pod skrzynię od CC 700 chyba mało kto robi silnik 900. Czy warto kupować używaną flanszę? Nie chcę na siłę lecieć po kosztać bo druciarstwa nie chcę uprawiać ale może to akurat można kupić taniej.
Tuleja wał-wałek jakie są jej koszta?
Klatka Na ile jest potrzebna jeśli nie mam zamiaru startować w kjs'ach a jednnie jazda uliczna?
Na ile mam się liczyć z kosztami samych części do swapa? Nie wliczam narazie rzeczoznawcy i przeglądu. Interesuje mnie sama mechanika.
Z góry dziękuję za wszelkie rady i opinie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 8:42, 11 Cze 2006 |
|
koszty 899:
silnik powiedzmy 700zł (1.1spi tez za tyle chodza)
flanasza 150zl jak pozadna to moze byc urzywana 250zł chyba bierze żuraw za uniwersalna pod 903/1.1/1.2 i pod obie skrzynie malan/cc700 tak cos kojaze
chlodnica bez korka np z poloneza trucka 100-250
belka 100
tarcze tez przydaloby sie zebys zrobil od cc np
ja bym sie w 899 nie pakowal tylko od razu 1.1 kupił bo ceny obecnie bardzo sa zblizone
tych mocowan lotki dachowej nieusuwasz?
no i zrob w koncu pozadek z tym wlotem
mam schemat flanszy pod 900 moge Ci przeslac |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RedSn@ke dnia Nie 12:28, 11 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 11:55, 11 Cze 2006 |
|
Dzięki za ceny
Mocowania lotki będą usuwane oczywiście. Pisałem o pracach nad tylna kanapą.
Wlocik najpewniej wogóle poleci
1.1 ma podobne ceny ale kilka powodów:
(najważniejszy) -już nie ta klasa ubezpieczeniowa a ubezpieczam na siebie, więc boli...
-chyba mniejsze drgania na budę a tej mi szkoda (klatka)
-apetyt rośnie w miarę jedzenia a małymi łyżeczkami też się człowiek naje
Schemat 900 pod skrzynię od CC700? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 12:17, 11 Cze 2006 |
|
pod skrzynie maluchowską
mysle ze jezeli chodzi o flansze to powinienes sie skontaktowac z NITRO robi pozadne flansze i w rozsadnej cenie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 12:50, 11 Cze 2006 |
|
No słyszałem, że Nitro to porządna firma. Ile się ceni od flanszy? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 13:31, 11 Cze 2006 |
|
zadzwon zapytaj telefon mash |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 13:33, 11 Cze 2006 |
|
Kolega RedSnake pracuje nade mną. Napewno będzie zmiana. Chyba będzie 1.1... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 13:38, 11 Cze 2006 |
|
Enten napisał: |
Plany na 'najbliższe dni' blacharka czyli mody tylnej klapy i nadkoli. Przedni wlot cały czas bez wizji. Zupełnie usunąć czy jakieś mody? Praktyczne zastowanie utracił. |
Usunąć całkiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 14:24, 11 Cze 2006 |
|
Cytat: |
1.1 ma podobne ceny ale kilka powodów:
(najważniejszy) -już nie ta klasa ubezpieczeniowa a ubezpieczam na siebie, więc boli... |
roznica w cenie ubezpieczenia przy kosztach budowy swapa to jest nic a bioroc pod uwage ze 900 chcesz tuningowac (kaska) to juz napewno lepiej wstawic 1.1 i miec niewysilone 55KM |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Nie 15:12, 11 Cze 2006 |
|
I potem łubać to 55 km itd. itp. .. podobają mi sie plany bop konkretne dobrze że wlot znika i dobrze ze lotka juz znikneła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|